Na několika málo příkladech ukazuje, jak se lehce staneme obětí reklamy a nějaké naivní představy o hubnutí jsou ty tam - a jak je to navíc těžké! Pořád kontrolovat složení, množství kilo kalorií, různé finty výrobců... Jak dlouho se to dá vydržet? Já osobně ten čas trávím konstruktivněji...
Několik bodů k zamyšlení:
- Dozvídám se již po několikaté z různé strany, jak následné kontroly ukázaly nedodržení složení (zde v článku je to problém energetické hodnoty) - známe to všichni: jdem si koupit svetr do obchodu a doma najdem několik kazů; kdo vám zajistí prvotřídní jogurty, sýry, pečivo, sladkosti bez kazů? Já spolehám na značku a prožitou zkušenost.
- Reklama táhne: je to staré, ale pořád to funguje - SLEVA! Nebo 10% PROCENT ZDARMA! A už kupujem a jíme víc, než co bylo v plánu.
- Jak je to počítání a uvědomování složité: není lepší zajistit si komplexní produkt a program a zajistit si výsledky rychle a snadno?
Žádné komentáře:
Okomentovat