pondělí 8. dubna 2013

Setkání s marcelkou

Dnešní setkání s Marcelkou a Romkem bylo neuvěřitelné, ještě teď když píšu toto mé sdílení v centru Radosti cítím silnou energii všech Vás přítomných. Otevřely se témata nedostatek peněz, krize, závislosti na automatech, výchova dětí, jak příjmout sám sebe, mít rád svou práci, jak příjmou všechno a všechny tak jak to přichází. Já se tentokrát jsem se starala o organizaci a  Vaše bříška a věřím že aloičko, studená sprcha a koktejlík přišla všem vhod.
Přeji krásný den všem a žijme v přítomném okamžiku a užívejme lásky....
 

 

1 komentář:

  1. V těchto chvílích se vzpamatovávám z duchovního zážitku, který prošel mým tělem tento víkend bez výjimky pátku, kde to vše začalo.
    Jsem naprosto nadšená z Fit Clubu, z toho, že jsem se sama pro něco rozhodla a nadchla čímž jsem nadchla i ostatní, kteří se taky nadchli a chtějí nadchnout další a další lidi:) Úžasný pocit.
    Sobota – tak to bylo něco nepopsatelného. Přesto, že s Marcelkou se nevidím poprvé, tak pokaždé je to neobyčejné a něčím zvlášť výjimečné setkání. Budu se pořád opakovat, ale doopravdy tu vděčnost, kterou momentálně pociťuji, skoro nelze slovy vyjádřit. Každý setkání s touto jak Marcelka říká „bytůstkou“, vnímá samozřejmě jinak a na každého to jinak působí.
    Objetí od Marcelky a Romka to je opravdu něco. U některých došlo i na slzy, což podle mě svědčí o neskutečné energii této ženy a jejího přítele.
    Neděle, tak ta to vše jen podtrhla. Uvědomila jsem si jak moc mě tato práce baví, jak mě baví všichni tihle lidi kolem mě a tenhle životní styl. Sama jsem byla překvapena jak jsem nadšená z toho, že můžu někomu vůbec umíchat zdravé jídlo:)
    Tyto dny mě opět posunuly o krok, ne-li o dva dopředu. Mám pocit, že nic není nemožné a najednou je vše snadněji dosažitelné. Velkou motivací mi je i to, že vše prožíváme v kolektivu, který se podle mě tento víkend ještě více stmelil a čím dál víc se rozrůstá. Cítím na sobě jak pracovně finanční růst tak hlavně i ten osobní.
    Zkusme si v tomto chaotickém světě, který si vytváříme, najít chvilku sami pro sebe.
    Nenechávejme si své pocity pro sebe a sdílejme je spolu, má to své kouzlo.
    Využívejme příležitosti, které jsou nám nabízeny nebo sesílány. Nikdy nevíme, kam nás to může posunout.
    Mějme se rádi, takoví jací jsme a mějme rádi i ostatní takové jací jsou.
    Myslím, že kdyby se mě někdo zeptal, kdy jsem šťastná, tak můžu s úsměvem říct „Právě Teď.“
    Přeji všem tohle zažít..Tohle neskutečné uvědomění.
    S VDĚČNOSTÍ DĚKUJI
    Mám vás ráda:)
    Kamčatka

    OdpovědětVymazat