pondělí 17. června 2013

ZÁŽITKOVÝ VÍKEND

Původně jsem měla zpětnou vazbu napsat až v úterý pěkně po zkoušce a dopsání vize bakalářské práce. Tak si říkám, že je to docela blbé, protože reflexe by měla přijít hned po prodělaném zážitku, emocích a podobně. Vesmír to tak chtěl a na poslední chvíli se dovídám, že práce, kterou mám zítra odevzdat se posouvá na konec srpna a tudíž mám čas podělit se s vámi o zážitky :-)

První den odjezdu - Tak jak mi dělá problém brzy ráno vstávat (protože chodím pozdě spát), tak 15.6. 2013 jsem vstala bez sebemenšího problému a dokonce i dřív než bylo v plánu. Neměla jsem žádné očekávání, ale těšila jsem se. Ono je totiž v pořádku nemít očekávání a prostě čekat co přijde. Člověk je pak kolikrát mile překvapen :-)

Sraz jsme měli v 8 hodin ráno u studia ve Frenštátě. I přes protesty, některých „neranních ptáčat“ dorazili všichni včas a my jsme v 8.30 s mírným zpožděním vyjeli :D

Jak jsme přijížděli ke krásnému hotelu Duo na Horní Bečvě, tak jsme byli nebo teda já jsem byla unešena v jakém prostředí se bude náš zážitkový víkend konat.

Dopoledne bylo školení s doktorkou Mariou Pálovou, která k nám přijela ze Slovenska. Už jsem přestala počítat po kolikáté mám čest poslouchat informace od téhle úžasné ženy. Pokaždé a to opravdu pokaždé se dovím něco nového a nebo si připomenu to co už vím. Do toho nám spíkroval Honzík, skvělý jako vždycky – chválímJ A když jsem teď narazila na tu chválu tak jsem ráda, že opět proběhlo to co minule a to jsou provázky. Před obědem byla vyhlášená hra „na číhanou“ – tedy číhejte na pochvaly – víc neprozradím, přijeďte příště a uvidíte :-)

Následoval oběd – naber si polívku kolik chceš, vyber si hlavní jídlo a naber si zeleniny kolik se ti do žaludku vejde. Na závěr si dej dezert a vše to spláchni termočajem. Byli jsme sice někteří trošku plní, ale já jsem si dala před a ještě po obědě Aloe a bylo mi fájn :-)

Po obědě jsme si všichni zatančili, zatleskali a připravili se na přísun dalších zajímavých informací. Zazněly motivující příběhy druhých lidí, kteří se rozhodli v životě něco změnit a změnili.

Odpoledne jsme se šli ubytovat. Jak jsme vcházeli na naše patro, tak jste měli vidět to nadšení jen z toho, že je na chodbě pěkný koberec :D Otevřeme pokoj a co vidíme? Nevím jak si představujete luxus, ale pro mě to byl luxusní pokoj s luxusní koupelnou. Jediné co mi možná chybělo byla malá lednička, ale tak já ty ďobačky příště nechám doma. V ceně byla dokonce sauna a bazén, takže příště plavky!

Večer nás čekaly týmové soutěže, které se skládaly z několika disciplín. Byli jsme rozděleni podle čísel, takže byla možnost se lépe poznat s lidmi, které neznáte. Nejvíc jsem se nachlamala u našich kreseb a choreografie na básničku. By člověk nevěřil co je schopný podle popisu někoho jiného nakreslit a co je schopný předvést na pár slov :D Následovala večeře. Grilované vepřové, nebo kuřecí, nebo ryba, vše s grilovanou zeleninou…nemůžu na to myslet jak bych si dala ještě.

Po večeři se šlo vyhlásit družstvo, které vyhrálo. Samozřejmě vyhrála naša skupina, ale ještě jedna. Bojovali jsme o první místo a světe Nediv se, vyhráli jsme. Byli jsme odměněni produkty Herbalife. Začalo se stmívat a tak nadešel čas založit oheň. Donesla se kytara, zpěvník a zpívalo se. Probíral se osobní rozvoj, práce i běžné věci. Každý si našel to své.

Paráda.

Druhý den v neděli nás ráno čekala nenahraditelná snídaně – výživný koktejl a aloe. Najedli jsme se, protože koktejl je JÍDLO!! Vyměnili si informace o zdravé snídani a vrhli se ven na Fit Club. Já ho už od března navštěvuju každý pátek (možná párkrát výjimečně jsem vynechala) a můžu říct, že ho miluju, takže jsem se tady na ten těšila. Zase jsem se nasmála, píšu, že se pořád směju a přesto mi lidi kolem mě říkají, že se bojí mě oslovit jaký mám výraz. Nebojte se!:D Snažím se pracovat na neverbální složce komunikace a možná mi to ještě potrvá.

Po Fit Clubu proteinová tyčka třech příchutí – každý si najde tu svou a vrháme se na další školení s doktorkou Pálovou o produktech a se Slávečkou o tom jak mít produkty zadarmo.

Opět skvělý oběd, spláchli jsme čajem a jedem dál, čas běží a spoustu informací ještě před námi. To co následovalo… no…vaše škoda, nebudu to rozebírat podrobněji, jeďte příště a zažijete sami. Sekce osobního rozvoje s technikou NLP, kterou nám přijel představit Mick Mc Evoy z Velké Británie. Trvalo to sice myslím jen něco přes hodinu, ale účinek 100%ní.

Zuzanka a Adélka – ony sice říkají jak jsou pokaždé nervózní, ale nejde to vůbec poznat. Tož prdel s vámi neskutečná. Dárek pro paní doktorku – takový by chtěl dostat určitě každý. Skoro nefunkční, ale vyráběný s láááskou :-)

Počasí nám přálo celé dva dny. Jako by vědělo, že přijede „zájezd“ pozitivních nadšených lidí.

Po odjezdu domů jsme si to všechno pěkně ve studiu ještě shrnuli a jaký krok uděláme už je jen na nás.

Každý víkend s Herbalife je jedinečný a těžko se to všechno prožité za ty dva dny popisuje, protože to musíte zažít. Jedině tak se můžete někam posunout. Přeju vám to všem, všichni si to zasloužíte.

Chtěla bych poděkovat všem úúúžasným školitelům, organizátorům, fit trenérům, účastníkům a mým klientům a distributorce, kteří se zúčastnili a odjížděli nadšení. Byli jste všeci skvělí. Jo a především bych chtěla poděkovat sama sobě, že jsem ten čas investovala opravdu do sebe a konečně po měsíci a půl uvolnila z křeče zkouškového období.

Mimochodem jsem za víkend vypila 10,5l čisté vody a 0,6l termočaje. Je 0:19h a stále se mi nechce spát. Myslím, že si můžu zatleskat.

Těším se na další víkendy a nejen na ty zážitkové.

A nezapomeňte si připomínat – !JSEM VÍTĚZ!

kouč Kamča J.


























Žádné komentáře:

Okomentovat