středa 31. července 2013

JAK BÝT V ŽIVOTĚ ÚSPĚŠNÝ, ANEB JAK SI ŽIVOT UŽÍVAT A NE PROŽÍVAT

Je úspěch otázkou štěstí?
Mají štěstí jen bohatí?
Byl bych úspěšnější kdybych se narodil v jiné zemi nebo rodině?
Mam v životě jen smůlu a štěstí a úspěch o mě nemůže zakopnout?
Zajímavé otázky a myšlenky, které lidi mají a zbytečné se omezují.


...
Dnešní akademie úspěchu byla výjimečná. A to hned z mnoha důvodů. Jedním z nich je ten,
že se týkala osobního rozvoje, důležitého pro práci. Druhá věc je, že dnes se v 18:05 narodil
výjimečný člověk, kterému vděčíme vůbec za to, že se se svou sestrou rozhodl šířit myšlenku
Herbalife a vybudovat centrum Radosti. Další věc, pro kterou byla akademie výjimečná je ta,
že jsme se sešli ve větším počtu než obvykle..
Na  úvod jsme si připili hojivým Aloe a má koučka mi řekla, že to zdokumentuje a já napíšu
zpětnou vazbu. To se mi moc nelíbilo, jak mi může jen tak někdo říct že napíšu zpětnou vazbu
na něco, co ani nevím jestli mi něco přinese. Ale můj kouč to asi věděl a já to zjistila hned
potom.
Honzík je výborný spíkr, je super sledovat jak se stále zdokonaluje a předává nám svoji
energii. Vše říká tak jak to cítí, nic není nabichlované nazpaměť.
Úvodem to začalo a to jsem ještě byla na vážkách, jestli budu mít tedy o čem psát. V úvodu
jsme se dozvěděli jak náš vnitřní příběh ovlivní naši náladu a ta ovlivní naše chování a naše
chování ovlivní naše okolí. Věděli jste to? Možná někdo ano, ale často na to zapomínáme
a opakování je matka moudrostiJ Poté se s námi koučové podělili o řekla bych že jedno
ze vzácných videí z tzv. neurorestartu, které se týkalo toho jak silnou moc má slovo a jak
nevědomě v sobě máme zabudovaného autopilota na některé fráze, které vytvářejí tragický
scénář. Po videu následovaly takové, jak bych to řekla, rady, které bychom mohli dělat, aby
vše fungovalo lépe. Uvedu příklad – ráno vstávám s vděčností a usínám s vděčností. Vděčnost
je úžasná věc, která mě osobně posouvá dopředu. Je krásné být za něco vděčný, i za to co
třeba nemáte.
Jako sladká tečka na závěr bylo Zuzančiné překvapení a to - koktejlová zmrzka, nejenže
osvěžila, ale zasytila a byla vynikajícííí.
Tímto bych chtěla poděkovat Honzíkovi, který umí s úsměvem a energii šířit myšlenku
osobního rozvoje a Zuzičce za skvělou výživnou, zdravou a nízkokalorickou bombuJ A za
to, že jsem mohla tento večer strávit s vámi všemi.
Jsem Vděčna a co udělám dnes se odrazí v zítřku.
Kouč Kamča

Žádné komentáře:

Okomentovat