pondělí 2. února 2009

Podvod z prášku


Když jsem začal používat potravinové doplňky, slýchal jsem takové komentáře jako: "Ty tu jíš nějaké bobule nebo prášek... Tady si dej pořádný oběd..."

Takže zvláště pro ty, co chodí denně na meníčka, doporučuju tento článek z Reflexu: „Dámy a pánové, řekněme si to otevřeně: většina jídla, co žereme, je z prášku,“ aneb rozhovor s šéfem Pražského kulinářského institutu ROMANEM VAŇKEM a s producentem např. pořadu Jste to co jíte RADKEM JANOUŠKEM: http://reflex.cz/Clanek34693.html

Motivační výcuc:
Nedopadají tyhle zvrácenosti z prášků nejvíce na děti ve školkách a školách?

Janoušek: Když občas vidím jídelní lístek v mateřské škole, mám strašný vztek. Tahle jídla mají často nulovou nutriční hodnotu. Nedávno jsme točili pořad Jste to, co jíte. Byla tam tlustá dáma a doktorka Cajthamlová její stav hodnotila slovy, že její tělo se chová jako v době války: bojí se, že může každou chvíli umřít. Jakmile pak dostane trochu nutriční hodnoty, hned si ji uloží. Takhle také vypadají lidé, co se živí konveniencemi: špekaté a současně podvyživené typy.

O podvýživě obézních jsem psal už v příspěvcích dříve.

Takže, já si sice taky dělám každé ráno koktejl z prážku, ale dostanu tím do těla vše, co tělo z hlediska nutriční hodnoty potřebuje. 

1 komentář:

  1. Hmm. Prášky. A čo takto kvalitné jedlo? Ja chápem že asi stíhať to si žiada veľkú disciplínu, ale riskovať to, že môj metabolizmus zpohodlnie z prímania čistej nutrície mi príde opodstatnený. Herbalife mi príde dobrý ako doplnok nevyváženej stravy. Keby sa dalo kúpiť to čo jedia kozmonauti tak už to mám :D

    OdpovědětVymazat