středa 10. února 2010

Zázrak jménem voda

A teď úplně jiný pohled na význam vody pro lidské tělo - odborné články jako mnou naposled uveřejněný Léčba vodou jsou fajn, ale není nad osobní zkušenost.

Marty se mnou pracuje v týmu a je mi blízkým člověkem. Nedávno měl neobvyklý prožitek - jak popisuje:
Procházím zajímavou zkušeností. Během víkendu moje tělo začalo požadovat čistou čerstvou vodu. Nepřetržitý tok vody. A stejně jako nedovolím, aby žádný strach nevstoupil do mé mysli, piju vodu nepřetržitě a necítím žádnou únavu (i přesto, že jsem spal 4h). Jo a s překvapením jsem zjistil, že voda má chuť! Dřív jsem ji nevnímal... Nopak jsem zjistil, že nemám chuť na ovocné čaje, slazené vody, dokonce nemám chuť pít alkohol nebo pivo jako dřív. Jediné, co chci, je voda. 

Proudy energie kolísají, ale touha po vodě u Martyho zůstala. Nechť je to pro nás inspirací:-)

1 komentář:

  1. (čistá neperlivá pramenitá neslazená )voda je DAR a já jsem za něj vděčná! (Monika)

    OdpovědětVymazat