pondělí 18. ledna 2010

Zdravé jídlo na cesty


Takže jsem se před několika lety rozhodl jíst zdravě - tj. nezatěžovat játru, ledviny masem, mít dostatek vlákniny pro správnou funkci střev, mít dostatek rybího tuku (nenasycených mastných kyselin), mít alespoň nějaký pohyb každý den.

Ale zároveň chci pracovat 12 hodin denně, cestovat každý měsic po Evropě a za moře, prostě být aktivní, tvořit a spoluvytvářet. V takovém režimu je těžké splnit požadavky zdravého životního stylu.

Jsem vděčný za dalšího pomocníka na mé cestě: F1 tyčinka, kompletní náhrada jednoho oběda ve formě tyčinky, tj. vleze se mi do tašky, rozbalím na letišti a jsem zasycen, mám dostatek vitamínů, minerálů, vlákniny, atd., což mi žádná tyčinka Mars nebo bageta nedá.

Hlavní výhody:
  • Pouze 207 kalorií v tyčince
  • Vysoký obsah vlákniny a proteinu vám dodá energii a podpoří pocit nasycení na delší dobu
  • Nízky glykemický index (GI)
  • Obsahuje sóju: zařazení minimálně 25g sójového proteinu denně jako součást diety s nízkým obsahem nasycených tuků vám pomůže udržet zdravou hladinu cholesterolu
  • Obsahuje základní vitamíny a minerály, které vám pomohou dosáhnout Denní Doporučené Dávky (DDD)
  • Vhodná pro vegetariány
  • K dispozici s čokoládovou příchutí
  • Nutričně vyvážené a chutné jídlo v pohodlné a přenosné tyčince
Doporučuji vyzkoušet, studio.well@gmail.com

1 komentář:

  1. Můžu jen doporučit! Tyčinka je chuťově výborná, zažene hlad, dodá tu správnou energii, a co je super - je nízkokalorická a vysoce výživná!!! Ideální kombinace,ne??? Takže ať chutná! (Monika)

    OdpovědětVymazat