středa 6. ledna 2010

Jak zhubnout po vánocích anebo "hodně zdraví"?

Vánoce jsou supééér. Nadšené děti, rodina a známí pohromadě, volno a žádný stres z práce.

A jako každý rok jsme si všichni přáli: "Hodně štěstí, zdraví, lásky..." Ale tento rok jsem si všiml, že mi nějak více lidí tisklo ruku a řeklo jen: "Hlavně to zdraví!"

Během svátků taky sleduji televizi (na což přes rok - naštěstí - nemám čas) a nestačil jsem počítat - téměř každá druhá reklama se mě snažila přesvědčit, že každou chvílí onemocním chřipkou nebo nachlazením nebo já nevím čím... Po chvíli mě dokonce Terka nachytala s teploměrem v podpaží a zasmála se: "Tak co, máš?" Ne, jsem zdravý jak řípa (viz můj příběh).

Přichází Silvestr. A předsevzetí. Po svátečním přežírání skoro každý slibuje: "Od ledna hubnu!"

No a je po svátcích. Uběhne to jako voda a je tu každodenní pracovní realita. "Jsem nějakej unavenej..." slyším v kanclu. Zedření lidé se potácejí z fitka a před zrcadlem marně hledají úbytky. A co další den? Jsem unavenej... A co další den? Nemám čas... Takže jako každý rok.

Chce někdo opravdu zhubnout? Nebo se prostě jen cítit dobře? Zlepšit zdraví? Mám tady důkaz místo slibů - aktuální klientka Anetka (ať už se to rýmuje:-) píše:
Cítím se skvěle, nejsem unavená tak jak jsem dříve bývala. Nepotřebuji tolik spát a i přesto jsem fit. Zhubla jsem 4kg a 19cm v objemu po prvním měsíci! Naučila se hodně pít a díky tomu mě přestala bolet hlava. A moje hlavní výhra? Moje nejoblíbenější kraťasy z předloňského léta už teď zase zapnu. Věřím, že výsledky budou pří příštím měření zase o něco lepší.
Takže: kdo chce konečně tento rok zhubnout, ať se ozve Tereze na email: studio.well@gmail.com

2 komentáře:

  1. Podle mě je výživa Herbalife fakt pro každého. Já totiž nepotřebovala hubnout ale věděla jsem, že moje tělo není spokojené a potřebuje očistnou kúru a lepší výživu. Teď po čtyřech letech konzumace optimální výživy (značky Herbalife) můžu s klidem říct, že je mi fakt dobře a že neznám zdravější a komplexnější jídlo než Formuli 1. Mám práci náročnou na čas a na psychiku, tzn. že stres je na denním pořádku. Zjistila jsem, že díky tomu, že buňky dostávají ten správný přísun potřebných látek, tak se vše lépe snáší. A hlavně vím, že mám výbornou imunitu.....a taky dostatek síly a energie pro svůj nejoblíbenější koníček - turistiku. (Monika)

    OdpovědětVymazat
  2. Chcete prodat svou ledvinu? Nebo hledáte příležitost prodat svou ledvinu za peníze kvůli finančnímu rozpadu a nevíte, co dělat, pak nás kontaktujte ještě dnes a my vám nabídneme dobrou částku pro Vaši ledvinu. Jmenuji se (doktor Elvis Whyte) Phrenologist v naší nemocnici se specializuji na chirurgii ledvin a zabýváme se také nákupem a transplantací ledvin s žijícím odpovídajícím dárcem. Kontaktní email: doctorelviswhyte@gmail.com nebo whatsapp +2347083629144 pro více informací

    OdpovědětVymazat