úterý 21. září 2010

Zdravé obědy

Po příspěvku jako Nezdravé obědy v Česku přichází typická reakce: "Tak co mám dělat? Tak co mám teda jíst???"

Sám jsem si před několika lety řekl, že mi nestojí za to chodit na nekvalitní a tudíž drahé obědy do restaurace, když mám k dispozici zdravé jídlo. Tak si každý den dělám koktejl F1, díky čemuž ušetřím čas, stres a navíc dostávám perfektní výživu. Dělám to každý den a pořád mi chutná!

Další alternativou je tyčinka F1, kterou si zvolili mí přátelé Dave, který tím řeší nedostatek proteinu a času, a Jarek, pro nějž je to ideální volba pro celodenní výlety na kole. Náhrada jídla, která zasytí, nezatíží a obsahuje veškeré živiny, které člověk potřebuje - viz předchozí blog.

Terezka, studio.well@gmail.com 

4 komentáře:

  1. ...nenapadlo Vás, že tým, že budete do seba liať tak Savoidne čisté "nutrície" tak metabolitický návyk zlenivie a v prípade, že Váš zdroj vysoko nutritívnych tyčiniek vyschne, rovnako Váš metabolizmus bude mať transitívne problémy pri prechode na "ťažšiu stravu", resp. nie až tak extrémně čistú nutríciu.

    Nie je nič zlé na tom, že telo a tráviaca sústava je pripravená a uspôsobená príjmať "nutrície" z klasického jedla. Klasické jedlo nechcem vysvetľovať.

    V podstate si tým môžete oddialiť uvedomenie si problému vlastnej tráviacej sústavy. Pretože ak telo nie je schopné príjmať z potravy (neriešim kvalitu zdroja) všetky nutrície, ktoré potrebuje je niekde nejaký problém a určite - riešenie nie je v tej hypernutritívnej tyčinke.

    Môže to byť ako zriedkavý doplnok, nie však základ príjmu.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Jane,

    díky za zajímavou hypotézu a vůbec to, že trávíte čas čtením našich příspěvků.

    Moje myšlení jde asi takto:
    1) Funguji tímto způsobem 4,5 roku, moje žena 10. let, naši známí 15.
    2) To, že jím koktejl nebo tyčinku neznamená, že nejím klasickou stravu (zvláště o víkendech u rodičů jde o pěkný "záhul".)
    3) Jde taky o to, koho si vyberete jako dodavatele - my máme Herbík, což neznamená syntetizovanou výživu podle vzorečku, ale sbalený extrakt přírodních surovin (sója, bylinky, rybí tuk, ovoce, ...)
    4) Teď obchodní pohled: Herbalife je na trhu 30. let, schválen ve více než 70. zemích včetně EU a jeho strategie je "Produkty denní spotřeby pro každého na celý život." Proto ten důraz na kvalitní suroviny, proto ta investice do vědy a klinických studií, proto ta 100% bezpečnost. Proto není jako na jiných produktech uvedeno "Po dvou měsících vynechat." Pokud by byl tento problém, konkurence by už Herbík dávno potopila.
    5) Nakonec, pokud si mám dát vedle sebe riziko plynoucí z klasické stravy a hypotetické riziko zlenivění metabolizmu, volím si teď to druhé.

    Hezký den, Roman

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ! Taky jím jídlo od Herbalife už 13 let včetně mých dětí a celé rodiny.Osobně se cítím čím dál líp a ani mi nepřipadá, že jsem zestárnul o těch 13 let:-) Já ovšem lidem říkám, že to potřebují vyzkoušet a ne o tom polemizovat, to jim nic nedá.Vlastní zkušenost je nejlepší...Přeji všem ať se daří !!! Ruda 42l.tel. 774172105

    OdpovědětVymazat