pondělí 17. listopadu 2008

Vizáž dělá člověka

Ne že bych tak ráda fotila sama sebe, zajímavých objektů je spousta, ale ne každý má chuť nebo adekvátní nadšení "pózovat". Taky většinou není zrovna "po ruce". Mám ráda, když můžu podniknout hned, co mě napadne. Zachytit a vložit do toho momentální náladu, nápad. Jinak vyprchá jak bublinky ze šampáňa. Jiné nasvícení, líčení, oblečení a hned to hodí jinou náladu. Je to jenom hra, zdání, dojem. Nakonec to dopadlo tak, že se nalíčím, vyfotím (bohužel mám pouze omezené možnosti, mám krátké ruce - Viz. vysvětlivky) a někdy doupravím na počítači. 
   
Často si prohlížím lidi v tramvaji nebo na ulici a jen pozoruju jejich výraz ve tváři, pohyby. Co z nich vlastně vyzařuje? Je obrovská škoda, že v káždé době existuje nějaký kult "momentální" krásy. Je tolik zajímavých lidí, kteří o tom vůbec neví, protože zrovna nejsou "in". 
   
Začalo mě to natolik zajímat, že jsem si udělala vizážistický kurs. Jsem ráda, že jsem do toho zainvestovala svůj čas, peníze i nadšení. Protože se mi zase více otevřel svět plný barev a fantazie. Když vidím ženskou, hned mě napadá, jak to udělat, aby uviděla svoje přednosti a jak ji pomoci je zvýraznit a ukázat. Je mi jedno, co zrovna frčí. Je důležíté, abychom vytvořily "její" image. A já jsem tady proto, abych ji předvedla, že se nemusí bát. Je až neuvěřitelné, jak jsou i v oblečení nebo líčení ženy naučené na svůj stoletý styl. A už jen změna rtěnky nebo přiléhavější móda způsobuje paniku :) Jen pro ukázku pár mých fotek.. (po kliknutí se obrázek zvětší)






Vysvětlivky: krátké ruce při focení, díky kterým vzniká omezená vzdálenost mezi objektem focení a foťákem.

   A tohle je ukázka mojí práce. Hezká že? Myslím ta paní :)

1. bez líčení             2. jemnější líčení       3. výraznější líčení

Žádné komentáře:

Okomentovat