pátek 7. listopadu 2008

Příběh Miloše

Miloš je kamoš. Humorný člověk se zajímavými životními zkušenostmi a peripetiemi. Miloš, jeho žena Peťka a dcerka Maruška s námi mimochodem strávili dovolenou ve Španělsku.

A byla sranda. Každý večer před chalopkou sangriové dýchánky.



A toto je jeho příběh:
Jmenuji se Miloslav Machač, je mi 42 let. Před užíváním produktů jsem měl problémy   s nadváhou, vysokým krevním tlakem, únavový syndrom (pořád bych jenom spal), exémy, bolesti kloubů, bolesti hlavy, zvýšený cholesterol. Již po prvním měsíci jsem cítil příliv energie, začala se mi zlepšovat pokožka. Samozřejmě jsem změnil stravovací návyky a upravil pitný režim.  Nyní se  cítím  výborně, začal jsem opět běhat (v době, kdy jsem produkty nebral jsem běhal stejně jako dnes, ovšem nezhubnul jsem ani kilo) a celkový váhový úbytek činí 22 kg. Snížil se mi krevní tlak, cholesterol, zmizel exem a přestaly bolesti kloubů i hlavy.

Žádné komentáře:

Okomentovat