neděle 2. listopadu 2008

Příběh Jany B.


Kolegyňka Janička mi dovolila publikovat zde její příběh. Vždycky, když slyším její zkušenosti, objeví se mi před očima spousta lidí s podobnými problémy. Proto se musím podělit:

    K firmě Herbalife jsem přišla v září 2007 hlavně kvůli práci, ale vyřešila jsem si tím i své zdravotní problémy. 
Produkty jím od poloviny září.
     V roce 2003 mi lékaři zjistili, že mám vážně nemocnou játru. Hodnotu jednoho jaterního testu jsem měla 12, norma je 0,8.
     Začala jsem užívat léky, které nezabíraly. Nakonec jsem dostala  kortikoidy a ty mi rozhodily úplně celý imunitní systém.
Měla jsem problémy s vysokým  tlakem  (180/130) ; cukrovkou (nejvyšší hodnota 16, hrozilo, že si budu píchat insulin); 
nález na kostech. 
     Na vše jsem užívala léky a další ještě na žaludek, aby všechny ty ostatní léky strávil a nebolel. Denně jich bylo 26.
Padaly mi vlasy, lámaly se nehty, přibírala jsem na váze.
Začaly mě bolet ruce v zápěstí, doktor mi řekl, že je to jen artritida, že k tomu mám náběh!
     Velmi často jsem trpěla záněty močového měchýře a ledvin, kdy jsem vždy užívala antibiotika. 
     Byla jsem pořád unavená a bez nálady.
     
     Když jsem začala užívat buněčnou výživu, zhubla jsem 8 kg za 3 měsíce. Dneska už je to 13 kg !  Na objemech 45 cm. Změnila jsem velikost šatníku z vel. 48 na vel.40-42.
     Od března 2008 neužívám žádné léky, všechny výsledky mám v normě !
 Co piju Thermojetics nevím co je pálení močového měchýře. 
     Cítím se velmi dobře.

                    Jana Bláhová 42let, Studénka


 

Žádné komentáře:

Okomentovat