pátek 7. listopadu 2008

Proč přibrala doktorka Kateřina?

Náhodou jsme včera zahlédli Jste to co jíte a valil jsem brejle:
  1. I když doktorka říká "rozumné" věci, překvapil mě brutální silový (ESTJ) přístup (v práci dělám něco podobného, akorát radím ne lidem, ale týmům, projektům, jak být fit a více produktivní, neodstraňujem tuky, ale chybějící komunikaci a skryté problémy a nikdy nefunguje silový přístup). 
  2. Doktorka Kateřina sama poněkud přibrala.
A tak vypisuji soutěž:-) Víte někdo, proč přibrala doktorka Kateřina? Víte, kolik z účastníků si udrželo nižší váhu po půl roce? 

2 komentáře:

  1. Zdravím,

    můj názor je ten, že doktorka Kateřina přibrala z toho důvodu, že je v přechodu. Téměř u poloviny žen dochází v období přechodu k růstu tělesné hmotnosti. Můj názor je ten, že je to snížením tělesné aktivity spojené se stárnutím.

    OdpovědětVymazat
  2. Sedím tady s Aničkou Brázdilovou, taková naše "doktorka Kateřina", zabývá se alternativními způsoby výživy, ukázal jsem jí Tvůj komentář a spolu teď píšem její názor (ne každý má rád počítače;-): "Fakt je, že čím je člověk starší, obvzlášť žena, potřebuje jíst méně kalorická jídla, ale daleko více výživné. Je mi 47 let, jsem trochu starší, jak doktorka Kateřina, zabývám se správným životním stylem, mám BMI 21 a tuky 26%. Jím zdravě, cvičím 1/2hod. denně a postavu si udržuji. Ale také vím, kdybych si nehlídala živiny a musela pořád počítat kalorie, tak by mě to brzo přestalo bavit a váha by šla nahoru. Dlouhodobě používám výživové produkty od společnosti Herbalife, na preventivních lékařských prohlídkách mám skvělé výsledky, i když také občas gynekolog mi připomene, že se blížím do přechodového věku. Zatím to nepociťuji, ani po psychické stránce, ani po zdravotní. A znám ženy, které tímto obdobím prošly bez vedlejších účinků (váha, atd.) Po rodičích mám sklony k nadváze, mamimka má ve věku 70let pořád vyšší váhu. Můj názor na počítání kalorií, které musíme šetřit, je stejný, jako kdybysme chtěli šetřit peníze na benzín. Když vím, že do Prahy potřebuji 1000,- na benzín a já si koupím za 500,-, pak se divíme, že za těch 500,- končím v Brně. Čili: když začnu šetřit kalorie a jedu podle klasické dietologie, automaticky tím snižuji i množství živin."

    OdpovědětVymazat